Fotografering

Mötte upp Tezz vid Edsbergsparken idag, vi tog en promenad till Sollentuna Centrum (där vi tog en fika), jag plåtade lite på vägen. Lite omgivningar (två bilder) och en del porträtt. Det blir några riktigt fina bilder. Porträttbilderna kommer förmodligen upp i veckan, här kommer de två "landskapsbilderna" så länge, vad tycker ni om dem?

Foto: Blandat | |
#1 - - Jenny:

Fina! :)

#2 - - Fotograf Annie:

Svar till Jenny: Tack :-)

#3 - - Julia:

Såg härligt ut att springa på den andra bilden :) Ni verkar också ha ganska mycket snö ;)



sv, joo jo :D Tack så mycket! :D

#4 - - Lena:

Fina bilder. Den undre bilden ser härligt ut med de två springande människorna och det lite grå disiga vädret. Nice

#5 - - nathalie basurto:

aaaa. man vat juh så sugen när man fick hålla i kamerorna o känna o aaa...



jag rätt nyfiken på den nya NIKON D7000 .. den ska juh va efterträdarten till D90 som jag har..

så den ha jag vart rätt intresserad av ett bra tag sen jag fick reda på den när jag var på nikons school flash senast..



men sen så kände jag på en nikon D300s. men den ha juh funnits ute i ca 1 år men den känndes också bekväm..så det vart svårt.. var helt inställd på D7000 men gillade även D300s men jag får tänka mer på¨det.. vill uppgradera mej lite..



ooh sen såg jag en fisheye objektiv från nikon haha den var juh roligt o ta kort me.. menmen ...



gillar din nya header så fin..

#6 - - Tess:

Väldigt fina kort, kuligt o träffa dig igår, de får vi göra om snart igen:D kramar

#7 - - Fotograf Annie:

Svar till Julia: Tack :) Det blev riktigt bra med de som sprang, lite fel inställningar men en ögonblicksbild mitt i allt porträttfotograferande och jag gillar den också :-)



Svar till Lena: Tack så jättemycket, jag gillar också den nedre bilden, människorna är pricken över i:et :P :)



Svar till Nathalie: Att tänka är nog klokt, det är ju ganska mycket pengar det handlar om och man ska ju inte ångra sig efter någon månad eller så... :P Fish-eye är jättekul :)

Tack :-)



Svar till Tess: Tack :) Vi får verkligen ses snart igen, det kan ju inte gå ett och ett halvt år igen tills nästan gång ;P Haha. Kram

#8 - - Jenny:

Fina bilder!

sv: Jag kollade lite på utställningarna jag med! Medans jag väntade på att mina bilder skrevs ut :)

Åh. hade jag också velat, om jag hade pengarna..haha!

#9 - - nea-liten:

Minns i våras när du tog en bild på exakt samma ställe som den översta bilden :D kommer du ihåg? en bild där jag springer till bänken typ. svårt att förklara :p

#10 - - Fotograf Annie:

Svar till Nea: Juste, den bilden, den minns jag :P Det var en mysig promenad :D Vi får göra om det :P



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp