Självporträtt

Lite snöiga självporträtt från dagen som resulterade i kalla och blöta jeans. Är ganska nöjd med bilderna men är inte så van vid att fota (bra) bilder på mig själv, och är inte så van vid fjärrutlösaren heller. Men jag behövde en bild till headern så det var bara att ut och träna. Vad tycker ni om bilderna?


Vardag: Blandat | |
#1 - - Malin:

Ser bra ut! Headern blev ju jättefin :)

#2 - - Håkan:

Jäklaranamma i första och seriös i sista med lite bus däremellan- Ja det är ju du :-)

#3 - - Fotograf Annie:

Svar till Håkan: Haha, kanske det. Utan bus blir det så tråkigt, busar man kan man skratta/le åt sina egna tönterier och det blir mer avslappnade bilder ;) Det blir roligare så :P

#4 - - Sofia - Fotostyle:

Alltid kul att ta självporträtt :)

#5 - - Fotograf Annie:

Svar till Sofia: Det är inte alltid kul att fota självporträtt, tycker att det kan kännas så konstigt när man står och fånar sig själv framför kameran ;) Men det är kul när man får till det :P

#6 - - Annas glada fotoblogg:

Härliga bilder som verkligen sprider glädje! :)

#7 - - Fotograf Annie:

Svar till Anna: Tack så jättemycket :D

#8 - - Julia:

Jättefint med bilden från denna "fotosession" i headern tycker jag :D Vintrigt värre!



SV: Ja, verkligen jättetragiskt..

#9 - - Fotograf Annie:

Svar till Julia: Tack, jag ville ha en vintrig bild på mig i headern och eftersom jag inte hade någon så var man ju tvungen att gå ut och fota i snön ;)

#10 - - nanna:

Gud vilka mysiga bilder! :D

#11 - - Linn:

Skitsnygga för att vara självporträtt! Ser ju ut som nån annan tagit dom. Och jag älskar att din mössa, halsduk och jeans matchar dina ögon. Gör det hela väldigt behagligt att titta på. (Dessutom är du ju sjukt söt så de kan ju vara en bidragande faktor :P )

#12 - - Fotograf Annie:

Svar till Linn: Tack!! :D Vad gullig du är! Jag blev jätteglad nu! Det är verkligen inte lätt att ta självporträtt, det känns superfånigt ;) Men det blev ju helt okej :P TACK TACK igen! :D



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp