Fotopromenad

Solen skiner och humöret är på topp!

Vi åt brunch vid halv tolv, sen gick vi ut på promenad till nyss. Vi gick och skuttade omkring i skogen. Jag med min stora systemare och Josefina lånade min lilla systemare. Båda kamerorna fick rastning. Här kommer några bilder på hur vi hade det på promenaden. Josefina tog bilderna på mig och jag tog bilderna på henne, vilket ni kanske kunde lista ut...

Nu ska vi fika våfflor, kaffe och lite mer kladdkaka (från gårdagen)

Vardag: Blandat | |
#1 - - Elin♥:

Haha GRATTIS!!<333 Du vann veckans blogg :)) Nu ska jag göra en reklam åt dig KRAM KRAM // Elin♥

#2 - - Marie-Louise:

Vilka fina höstbilder. Jag gillar foton där man fotar andra som fotar :) oj vilken knasig mening det blev.

#3 - - Fotograf Annie:

Svar till Elin: Vad skoj, tack :)



Svar till Marie-Louise: Tack så jättemycket. Det är lite kul, man ser ganska konstig ut när man fotar ;) Haha.



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp