Härliga vinterdag

Höst möter vinter. När jag drog upp rullgardinen imorse blev jag så glad, det var vitt utanför mitt fönster. Mysigt. Jag var tvungen att gå ut en sväng i skogen, var ute i en och en halvtimme och promenerade med kameran. Nu måste jag plugga. Ikväll kommer bilder, nu bjuder jag "bara" på ett filmklipp (och en liten bild på mig) från min skogspromenad. Lite skillnad från gårdagens filmklipp...

Övrigt: Videoklipp | |
#1 - - AnnaKK:

Har du filmfunktion i din systemkamera, eller? Jag har inte, men i alla (?) nyare modeller är det väl det. Än har jag inte saknat det, men det kan ju tänkas att det bara är för att jag aldrig har haft det!? <:-) Fast jag hade en videokamera en gång för länge sen, och den bytte jag faktiskt bort mot en analog systemkamera. Så det är nog trots allt stillbilder som är min grej!? :-)



Trevlig helg!

#2 - - Fotograf Annie:

Svar till AnnaKK: Ne. jag har ingen filmfunktion i systemkamerorna, jag brukar filma med min lilla rosa kompaktkamera, det fungerar helt okej. Nästa gång jag köper ny systemare blir det förmodligen med filmfunktion (dels för att det är kul och dels för att som du skrev, att de flesta nya har ju det)... Men stillbilder är roligast tycker jag med :)



Hoppas du också får en trevlig helg ! :)

#3 - - Anonym:

Coola örhängen!



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp