Mitt rum blev höstmysigt

Jag städade mitt rum igår, slängde en hel del, sorterade massa papper ochdammade alla hyllor. Flyttade om bland lite saker. Härligt. Tyckte även att det såg lite tomt ut på en vägg så det blev till att spika upp några tavlor. På kvällskvisten tände jag värmeljus och låg i sängen och pluggade med en kopp te på nattduksbordet.


Såhär såg det ut hos mig igår - bilderna är tagna med min lilla kompaktkamera...



Idag blir det plugg för hela slanten, ska kanske ta mig ut på en promenad, det var så härligt att promenera med Therese igår, fast kameran inte följde med.


Väggen som var lite tom men som blev bättre:

Vardag: Blandat | |
#1 - - Anonym:

Vad mysigt :)

Och oj vad mycket böcker, filmer och skivor :)

#2 - - Linn:

Nemen vilken ordning du fått. Superfint :)

#3 - - Neha:

fint du har det:D

#4 - - Fotograf Annie:

Svar till Anonym: Tack, ja det är en del böcker (skyller på jobbet) och en del filmer och cdskivor, jag är en sån som inte laddar ner utan köper lagligt, dessutom gillar jag musik och då blir det sådär ;)



Svar till Linn: Tack, ja nu har det börja likna ett rum ;)



Svar till Neha: Tack så jättemycket :)



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp