Rösta på din favorit

Röstningen är avslutad

Jag har nu utsett tre finalister i tävlingen. Dessa tre kan ni rösta på fram t.o.m. måndag, 18/10.

- För att rösta skriver du siffran på den bild du röstar på i kommentarsfältet nedan.
- Man får bara rösta en gång (en röst/ip-adress)

Finalisterna är:


1) Sussi (
sussisfoton.blogg.se)



2) Sofie (
inthisdiary.blogg.se)



3) Marie (
mariemoller.blogg.se)



Sen vill jag bara tacka alla som har deltagit i tävlingen, det var svårt att bara välja ut tre stycken då det fanns så många bra bilder.
Övrigt: Tävlingar | |
#1 - - ♥ Sussi - En samisk fotoblogg ♥:

Men vad härligt! :) DÅ passar jag på att rösta på mig själv så klart! NR 1!

#2 - - Putte:

1

#3 - - tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp:

Röstar på sussi

#4 - - Linda:

1

#5 - - marika:

bild nr 1..! :)

#6 - - Anonym:

jag vill rösta på bild nr 3. jag tycker den är jätte söt!!

#7 - - Håkan:

2:an för uppmärksamheten, 3:an för gaddarna men jag föredrar sussis (nr 1) för den värme och lycka den bilden förmedlar, även om jag retar mig lite på benen (fast kanske även de tillför bilden äkthet..)

#8 - - Björn Möller:

nr:3

#9 - - Anonym:

Nr 3 får min röst!

#10 - - Emma:

Jag röstar på bild 3!

#11 - - Marie:

Röstar på nr 3

#12 - - christer:

Eftersom jag ska rösta på en bild får det bli nr 3.

Mvh Christer

#13 - - kirsten o danny:

röstar på marie möller.

#14 - - Olle Nilsson:

3, Marie Möller

#15 - - Anonym:

3 så klart! Vem smälter inte när man ser denna gulliga lilla tjej!?!

#16 - - Anonym:

jag röstar på bilden med bebisen alltså bild nr 3. sjukt bra fotad.!!

#17 - - Anders:

Lägger min röst på nr 2 - Sophie

#18 - - Anonym:

Bild nr 3

#19 - - Fredrik:

Jag vill rösta på bild nr 3. Den som marie Möller har tagit.

#20 - - Lisbeth Jönsson:

Hej, jag lägger min röst på bild nr:3 och min motivering till det är att hon verkar ha en fantastisk förmåga till att fånga ett ansikikte som ser så levande ut, det är nästan så man tror personen är närvarande.



Mycket bra......

#21 - - A:

3an får min röst!

#22 - - Anonym:

3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så bäst!!!!!!

#23 - - Anonym:

Jag röstar på bild nr:3 /Ingegärd

#24 - - Anonym:

3

#25 - - Nnika:

Röstar på nummer 3



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp