Sofie & Cia

Här kommer några av de bilder som jag tog på Sofie och Cia som jag tog igår. Fler bilder kommer... 
Vad tycker ni om bilderna?


Foto: Människor | |
#1 - - Sofie:

Personligen tycker jag att jag blir bäst på bild med ett leende på läpparna .. Men bilderna på Cia var jätte fina =)

#2 - - Fotograf Annie:

Svar till Sofie: Jo, jag tycker nog också att bilderna när du har ett leende på läpparna blir lite bättre, det kommer :P Tack :)

#3 - - Sofie:

Härligt för de där föll mig inte riktigt i smaken ;) Hehe, hoppas de blev nogra bättre :)

#4 - - Laila:

Fina bilder :D

#5 - - nea:

Snygga bilder! gillar dom här bäst!

#6 - - Matilda:

jättefina bilder :)

den blonda tjejen har för övrigt en väldigt snygg tröja på sig :p



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp