Tävling!

Tävlingen är avslutad. Vinnaren blev Angelica, GRATTIS!

Tänkte att det var dags med en liten tävling här och nu.
 



1:a pris: - En inloggning till min distanskurs i foto, med inriktning på djur, värde 199kr


Tävlingsregler

För dig som har en blogg:
Gör ett inlägg på din blogg
1. Berätta om ditt favoritdjur
2. Motivera varför just du vill vinna
3. Länka till
det här inlägget samt till http://minkurs.se/anniefotograf
4. Kommentera det här inlägget med en direktlänk till ditt inlägg


För dig som inte har blogg:
Maila mig på:
[email protected]
1. Berätta om ditt favoritdjur
2. Motivera varför just du vill vinna
(Det är en fördel om du har blogg)


Du kan skicka ditt bidrag fram t.o.m. 17/9
Bilden ovan får ni använda i tävlingsinläggen om ni vill.




Länkadresser:
http://anniesfotografier.blogg.se/2010/september/tavling.html 
http://minkurs.se/anniefotograf


Exempel på tävlingsinlägg:

Ett av mina favoritdjur var vår kanin Bruno som var så kelig och tillgiven. Han bodde i en bur på tomten, när man gick förbi buren så hoppade hant runt, runt, och ibland tog han tag i sin matskål (i porslin) och slängde in den i burgallret för att säga "se mig, se mig". Öppnade man buren så la han sig platt och ville bli kelad. Jag saknar honom fortfarande vår lilla kelgroda.



Bild på mig och Bruno för måånga år sedan


Min motivering till att vinna en fotokurs hos Annie är....

(någon motivering tänker jag inte hjälpa till med)

Övrigt: Tävlingar | |
#1 - - Katarina Antonsdotter:

Vilken kul grej du gör med den här tävlingen. =) Jag har en trevlig bild på ett fint rådjur o annat, men min blogg är under reconstruction... Ev lägger jag upp bilden, men vet inte riktigt varför jag skulle vinna, så jag tror jag håller mig utanför! =) Jätteroligt iaf och kul att se dina bilder! Bästa hälsningar, Katarina

#2 - - Fotograf Annie:

Svar till Katarina: Du måste ju inte skriva varför du ska vinna, skriv varför du vill vinna. ;-) Vore kul om du ville delta :)

#3 - - Angelica:

Jaaag vill vara med :)) här är länken; http://ankilika.blogg.se/2010/september/tavlingsbidrag.html



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp