Äventyr 2011

Det här året kommer bli händelserikt och jag kommer åka utomlands minst två gånger. I april bär det av till Rom med mamma, en långweekend (ons-sön). Vi ska bo i närheten av Colosseum, det kommer bli jättebra, tror jag.

En månad senare åker jag till Kroatien, "själv", på en vandringsresa, det är en gruppresa så egentligen åker jag inte själv men jag känner ingen innan. Det är lite läskigt men det är en resa som jag verkligen måste göra (inte minst nu när den är bokad och betald). Men det känns rätt, jag har velat det i över ett år.

I sommar blir det kanske någon resa med Rosanne, liknande Barcelona-resan som vi gjorde 2010. Vi har pratat lite om Paris, men jag vet inte än, ingenting är bestämt i nuläget.  

Nu är jag förväntansfull och jag längtar!


Bild från resan till Barcelona 2010

Vardag: Blandat | |
#1 - - Anonym:

Vad kul! Ja blir inte ett dugg avundsjuk ;)

#2 - - Matilda:

ooh vad spännanade och modigt att åka iväg själv :o men tror nog det blir superkul :D ska i vart fall bli roligt att se en massa foton efteråt :D

#3 - - Fotograf Annie:

Svar till Matilda: Det är lite läskigt men det ska verkligen bli jättekul! Bilder lär det i alla fall bli, och en massa bildblogginlägg ;) :)



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp