Bolero, film och te

Var i stan idag igen, mötte upp Lovisa utanför Bolero (ligger ungefär vid Sergelstorg) där vi gick in och beställde en varsin supergod grillad mozarellamacka. En kvart senare kommer Frida och slår sig ner hos oss. Vi pratar om allting mellan himmel och jord och hade allmänt trevligt.

Efter fikat tog vi en liten promenad längs med Drottninggatan, jag ville in på H&M och Frida på JC. Efter det åkte vi till Häggvik där Frida hade bilen. Hon skjutsade hem Lovisa och sen åkte Frida och jag hem till mig och tittade på "Dear John" som jag inte hade sett tidigare. Efter det spelade hon lite på min gitarr innan hon åkte hem till sig.

Nu ska jag ta mig en kopp te, ska prova någon av teerna jag fick hem från römanstehandel.se i veckan. Skriver mer och berättar om hur dom smakar en annan dag. Hoppas ni har haft en toppendag. Kram


Läs mer om teerna: Madagascar & Viol

Vardag: Blandat | |
#1 - - Marie:

Spännande med nya tesorter. Själv har jag nyligen börjat dricka te. Jag har hittat några favoriter.



Roligt att du återigen kommenterat min blogg:)



#2 - - Z i r r e s ♥:

nice blogg ;)



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp