Till fotonörden

 
 
Tänkte tipsa om lite roliga prylar till fotonörden.
Halsbandet kommer från BeccaDesign.se och T-shirten från ShirtStore.se
Sen finns det ju alltid "riktiga" fotoprylar som man kan önska sig...
 
Vad önskar du dig i julklapp?
Övrigt: Tips | |
#1 - - AnnaKK:

Har inte önskat mej några kameraprylar/-tillbehör överhuvudtaget i julklapp - däremot en fotobok, men den tror jag inte att jag får. :-) (Men i så fall köper jag den själv nångång efter jul istället).

Hittade en pytteliten supergullig kamera hemma hos dottern igår. Den hade man lätt kunnat förväxla med en leksak eller typ ett suddgummi eller nåt! :-D Det visade sej vara hennes killes, som han på nåt vis fäster på sin bil och filmar med när han sladdar och buskör... (Hå-hå-ja-ja).

Svar: Jag har inte heller önskat mig någon kamerapryl i julklapp, känns dumt när jag kan köpa det jag vill ha på min firma i så fall. :P Men okej, de grejorna ovan skulle jag aldrig köpa på firman, då de inte funkar att fota med utan är mest bara nördiga och roliga prylar ;)
Jaha, vad roligt. En sådan kamera har jag aldrig sett (eller kanske på tv?) Kul att han filmar när han buskör ;) :)
Fotograf Annie Fredriksson



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp