En höstdag i Norrköping

Eftersom min moster med familj har bott i Linköping sen början av 90-talet och jag har bott i Linköping sen 2011 så har mina föräldrar sett det mesta av staden och även en hel del av närområdet. Jag ville visa något de inte hade sett när de kom på besök i helgen. Därför åkte vi som bekant till Norrköping. Jag gillar verkligen Norrköping med allt vatten. Jag visade dem industrilandskapet och så promenerade vi en bit längs med Motala ström. Det var en jättemysig dag (läs mer om helgen här). Här kommer tolv bilder som jag tog under vår promenad i vackra Norrköping.
 
7 oktober 2017
Pentax K-3 II & Sigma 35/1,4
 
 
Nästa gång är jag dock inne på att visa dem Omberg, Hallstad ängar eller något annat ställe med fin natur.
 
Foto: Platser i Sverige, Foto: Östergötland | |
#1 - - Sussi:

Norrköping har jag bara varit in i en snabbis för att äta när jag varit förbipasserande. Fina bilder

Svar: Jaha, om du har vägarna förbi Norrköping någon mer gång passa på att gå längs med strömmen, det är jättefint där :) Tack! :D
Fotograf Annie Fredriksson

#2 - - Ida - foto & häst:

Så vackra bilder! :)

Svar: Tusen tack Ida! :D
Fotograf Annie Fredriksson

#3 - - Emma -/ www.emmas.nu | mamma till Emilio | foto | vardag | skönhet och massa mer:

Åh jag skulle nog trivas som fisken i vattnet i Norrköping! Älskar vatten och vill vara nära det hela tiden. Känner mig som mest hemma då ♡
Underbara och vackra foton. Tack för att du delade!

Svar: Jag är lite likadan med att vilja vara nära vatten, så jag hade nog också trivts bra med att bo där :) Tack så jättemycket, jag blir så glad över att du gillar bilderna! :D
Fotograf Annie Fredriksson

#4 - - Erik (Frankrike):

Mycket interessanta bilder av Jönköping som vi känner inte.
Varma hälsningar fran Erik

Svar: Tack så jättemycket, bilderna är från Norrköping (jag har inte heller varit i Jönköping) och det är verkligen fint där. Vänliga hälsningar Annie
Fotograf Annie Fredriksson

#5 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Verkligen så vackra bilder! :)

Svar: Tack så jättemycket Amanda! :D
Fotograf Annie Fredriksson

#6 - - Felicia:

ååå vad mysigt

Svar: Ja, det var en jättemysig dag! :D Älskar att promenera längs med strömmen där :)
Fotograf Annie Fredriksson

#7 - - Denise:

Åh så fint! Jag har bara varit i utkanterna av Norpan men borde kanske ge staden en chans och åka dit på besök på riktigt! :)

Svar: Ja, åk dit, det är en jättefin stad med strömmen som går genom staden :D Lite finare än Stångån tycker jag, även om Stångån också är fin :P :)
Fotograf Annie Fredriksson

#8 - - Amanda:

Så himla fina bilder<3

Svar: Tusen tack Amanda! :D
Fotograf Annie Fredriksson

#9 - - Marias Memoarer:

Men så vackert och fotovänligt ställe! :)

Svar: Ja, det är ett väldigt bra ställe! :D
Fotograf Annie Fredriksson

#10 - - Iza Palm:

Härliga Norrköping! :) Industrilandskapet är ju alltid vackert alltså. <3

Svar: Ja, det är underbart där! :D
Fotograf Annie Fredriksson

#11 - - Ida Lindborg ♡:

Så himla fina bilder!

#12 - - Rebecka Lindström:

Vilka fina bilder!! Har varit i Norrköping ett par gånger och det är verkligen en mysig stad!!

#13 - - Anneli - A'la Foto:

Ja, Norrköping är verkligen en vacker stad! Fina bilder bjuder du på!

Svar: Tack så jättemycket!! :D
Fotograf Annie Fredriksson



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp