Hemma hos mig

 
Såhär ser det ut hemma hos mig just nu. Fotograferade dock bara hallen och "rummet". Eftersom jag precis hade lagat mat och disken stod kvar i min lilla kokvrå så är det inte så kul att fota där. Men vill ni se hur det ser ut i köksdelen och badrummet så finns mitt gamla inlägg här, det har inte förändrats mycket alls i de två delarna. I stora rummet har det dock blivit en ny matta (som jag köpte i fredags). Gitarren har kommit upp på väggen och så även två tavellister ovanför TV:n. Selmas klösmöbel står mellan "rummet" och kokvrån. Roligt att Selma var duktig och satt nästan helt stilla när jag fotade gjorde att hon också fastnade på bild, trots en slutartid på 1,3 sekunder.
 
Jag (och Selma) trivs jättebra i min lilla etta på 28 kvadratmeter. Nästa gång jag flyttar vill jag dock ha en lite större lägenhet, framför allt med större kök och balkong. Men just nu så duger det här jättebra.
Här bor jag | |
#1 - - Anonym:

Va fint du har det och va fint katten poserar så söt!! :D

Svar: Tack så jättemycket :) Javisst är hon jättesöt och duktig liten modell :P :)
Fotograf Annie Fredriksson

#2 - - AnnaKK:

Så fint du har det, och härligt att se ett hem i ordning!!! 8-)

Så där uppstädat och prydligt har det nog aldrig varit i dotterns lägenhet - så hon behöver absolut ett helt hus att strö ut sina saker i!! ;-) Och hur stökigt hon än kommer att ha det, så lär det ju ändå aldrig kunna bli värre än vad det var i fredags/lördags... <:-) Jag ska försöka lägga upp några av helgens foton från byggarbetsplatsen på bloggen idag, så kan du själv se att jag nog inte överdriver kaoset. 8-X Men nu ska det förhoppningsvis börja vända, och bli bättre och bättre igen framöver! :-)

Svar: Tack, jag trivs jättebra :) Men såhär städat brukar jag inte ha det, brukar ligga papper, kurslitteratur och block lite överallt. Kanske någon klädhög också. Men det kan man ju inte visa på bild, så var tvungen att städa lite ;)

Jag har sett lite bilder från bygget, det ser ju inte jättefärdigt ut än. Men det blir nog jättefint när det är klart :)
Fotograf Annie Fredriksson



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp