Tävling

Vill du vinna en tavla? Den här bilden inramad i en svart ram i storlek 15x20.

Självklart kommer fotografiet i ramen vara utan mitt namn på bilden

För att fira min nystartade firma ordnar jag en tävling. Och eftersom det här är en fotoblogg så blir det en fototävling. Ni kan vinna en tavla med ett värde på ca 200kr, jag betalar även frakten till vinnaren.

Gör ett inlägg på din blogg med ditt bidrag. En bild med temat "rofyllt" (lugn och ro, avslappning), skriv gärna en motivering till varför du valt just den bilden du bidrar med, skriv även att du deltar i tävlingen och länka till min blogg/till tävlingen. Skriv sedan en kommentar i det här inlägget och länka till ditt tävlingsinlägg på din blogg, så jag vet att du deltar i tävlingen.

Jag går in och tittar på alla bidrag och väljer ut finalister som ni sedan får rösta på, och den som får flest röster då vinner tavlan. Kanske är det du som vinner?

Regler:
- Max ett bidrag/person
- Ni måste länka till min blogg

Exempel på tävlingsinlägg:

Jag deltar i Annies fototävling. Temat är "rofyllt" och det här är mitt bidrag:

*BILD*

Jag valde den här bilden för att.......

Bidrag kan skickas in t.o.m. 30 april.
Jag tittar igenom alla bidrag och publicerar finalisterna den 4 maj.
Då får ni rösta fram tills den 10 maj, den 11 maj avslöjas vinnaren.
Övrigt: Tävlingar | |
#1 - - Sofia:

Har gjort ett bidrag till tävlingen! =)

#2 - - Mange B:

Mycket fina bilder och lycka till med firman!



Mange B



Ps. kommer nog med ett bidrag till rofyllt! Ds

#3 - - therese:

ajaj, jag skulle hemskt gjärna ha varit med om jag hade blogg.. Men nej den tog jag bort för några veckor sen.

Jaja...det kommer väl fler tävlingar antar jag! :D



Och du? Jag kanske kan maila bilden till dig iaf, bara för att få höra vd du tycker om den(:?

#4 - - Annies Fotoblogg:

Svar till Therese: Visst kan du maila bilden till mig så kan jag berätta vad jag tycker. :) Min mailadress finns i menyn :)



Fler tävlingar lär nog dyka upp och nästa gång tror jag inte att det är nödvändigt att ha blogg, men tyvärr är det nödvändigt denna gång..

#5 - - Annies Fotoblogg:

Svar till Magnus: Tack. Klart du ska ställa upp i tävlingen :P :)

#6 - - Diana:

Jag är gärna med och tävlar :) Bidraget finns på inlägget "fototävling" ..

#7 - - Ida:

Nää, vad roligt! :D Grattis till firman! ;D Lycka till med den! :D

Och bilden är verkligen urfin! :D



Sv: Ja, verkligen :'(

#8 - - Amanda:

Haha, ja ;) Självklart ska jag vara med och tävla! Skla bara välja ut en bra bild, men jag gör ett inlägg senare ikv'äll! :)

#9 - - Amanda:

Jag är med och tävlar! http://amandaahh.blogg.se/2009/april/jag-deltar-i-annies-fototavling.html#comment



Nu tror jag att adressen blev rätt, man kunde inte klistra in den så om jag skrev fel så finns inlägget på bloggen i alla fall ;)

#10 - - Carolina:

Vad skoj! Tror jag ska delta i morgon :)

#11 - - Sofie:

rotfyllt? vad menas med det? xD

#12 - - isabella:

Är med i tävlingen :)

Bilden finns nu på min blogg.

#13 - - Fanny:

Jag är med i tävlingen.

Bilden finns på bloggen nu :)

#14 - - Birgitta Bergkvist:

Nu har jag valt ut en lämplig bild till din tävling, och bilden ligger uppe på min blogg nu :)

#15 - - Anonym:

http://ceuw.blogg.se/2009/april/annies-fotoblogg-d.html#comment



jag är med i din tävling (=

#16 - - Sandra:

Här är mitt bidrag till tävlingen!! :)



http://sandralander.blogg.se/2009/april/annies-fototavling.html

#17 - - Ebba:):

Oh vad kul med en fototävling! Här har du mitt bidrag :D



http://ebbasfoton.blogg.se/2009/april/jag-deltar-i-annies-fototavling.html

#18 - - DENNIS FOTOBLOGG:

http://dennisfoto.blogg.se/2009/april/bidrag-till-annu-en-fototavling.html#comment



Där kan du se mitt bidrag för denna tävlingen!

#19 - - agnes:

Jag är med och tävlar! :) http://agnesliinnea.blogg.se/2009/april/fototavling.html#comment

#20 - - Paula:

I hopp om att det inte är försent här kommer mitt bidrag.



http://thequietone.blogg.se/2009/april/tavling-1.html

#21 - - Kristina (fotobloggare):

Är med i tävlingen :D

Blev något knas, så jag kunde inte direktlänka. Men det är inlägget högst upp iaf, som heter ''tävlingsbidrag''



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp