Tulpanparken

Jag har ju skrivit och berättat om Holland-resan, men jag har många fler bilder än vad jag visade där. Jag tror det får bli två inlägg med bara bilder från tulpanparken Keukenhof i Holland.

I det här inlägget blir det lite mer överblickande bilder från tulpanparken. I nästa tulpan-inlägg blir det mer närbilder på tulpanerna. Parken var jättestor och det var rätt läckert. Den som var lite synd var att det var otroligt mycket människor så det var svårt att fota utan att få med en människa på bild, men jag lyckades på några bilder. Vad tycker du om dessa bilder?





  
-Klickbara bilder-
Foto: Natur | |
#1 - - amanda - foto & design:

tusen tack! :-)

#2 - - erika:

fin blogg!

#3 - - Kajsa:

Åh jag blev helt kär i dina bilder, jättejättefina!

#4 - - Tobias:

Trevliga bilder!

#5 - - Floosan:

Otroligt vackra bilder!

#6 - - MissMagicGirl:

Vilken overkligt vacker plats!

Vackra foton verkligen. Åh, jag vill åka dit!

#7 - - fröken jonasson:

Sv: Tack tack !:)

#8 - - fröken jonasson:

fina bilder förresten! :D

#9 - - sofia:

Du är ju gryym på att fota :D

#10 - - AnnaKK:

Det är så vackert så man finner knappt ord för det! :-) Förstår att kameran gick varm i den parken - och jag förstår även att det var väldigt många andra där och njöt av färgprakten. Man får stå ut med att det kommer med en del folk på fotona... :-)



Ska bli spännande att få höra en utvärdering av kameran sen! Tänkte jag skulle surfat lite på modellen, men har inte hunnit det ännu. Batterigrepp är nog inte så dumt?

#11 - - erika:

sv: ja du det var gott :) okej vilken tur du har. det verkade gott du.

#12 - - sandra:

jättefina bilder!:D

hur går det med företaget än så länge?:) fått några kunder=)

#13 - - Emma:

Gud vad mkt vackra blommor. Så skulle man ha hemma.

#14 - - Annies Fotoblogg:

Tack för ALLA jättefina och värmande kommentarer. Jag blir jätteglad.





Svar till Sandra: Jag håller fortfarande på att bygga upp företaget, jobbar mycket med marknadsföring och så... Det kommer nog igång snart... :)

#15 - - Anne:

ser härligt vårfint ut

#16 - - werali.se - en fotoblogg:

Vilka vackra bilder! Älskar tulpaner =)



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp