Gröna Lund


Gröna Lund - tagna med lilla rosa kameran


För ungefär en timme sedan kom jag hem från Gröna Lund där vi varit i fyra timmar. Jag och elva kompisar, elva jättefina kompisar. Jag åkte ingenting för jag är lite fegis. Men skratta gjorde man ändå och trevligt hade man. Nio stängde Grönan och vi tog Djurgårdsfärjan till Slussen där vi stannade till på McDonalds innan vi begav oss hemåt.

Egentligen skulle vi ha gått till någon krog och avslutat dagen med någon öl eller så, men de flesta var trötta och några skulle upp tidigt så vi åkte hemåt.

Tack ALLA för en underbar dag!


När jag kom hem så hade vi besök. Ett flygplan som inte hade lämnat Arlanda ledde till att vi får en nattgäst. Trevligt :) Så nu ska jag gå och dricka te och vara lite social. :) Sen måste jag sova för jag ska jobba 12-16 imorgon, så mycket var det min "sista" dag i torsdags... ;)

God natt på er.
Vardag: Blandat | |
#1 - - Malin:

<3

#2 - - Fredrik:

Fint motiv du valde. :)



#3 - - Charlie:

åh, älskar bilderna

#4 - - CJ:

Härliga kort!



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp