Finalister

Tävlingens första moment är nu avslutat. Det var inte lätt att välja ut de tre finalister (klyschigt men sant) som fortfarande har möjlighet att vinna en inlogg till min kurs. Jag har tittat på bild och motivering.

Nu är det upp till er vem som vinner. Ni får som mest rösta en gång var (jag kollar IP-adresserna). På söndag slutar omröstningen kl. 18.00.

Finalister:

1.
Carolines motivering + bild
"Jag vill verkligen vinna den här tävlingen för att kunna utveckla mina kunskaper i min största hobby. Jag har bara haft min nya kamera i ett halvår och blir fortfarande väldigt sur när bilderna blir dåliga, så detta pris skulle hjälpa mig så himla mycket."




2. Emelies motivering + bild
"Hade varit roligt att få gå Annies fotokurs för jag kan verkligen ingenting och hade verkligen velat lära mej mer :) Har aldrig gått någon kurs eller något inom Foto förut så."




3. Rebeckas motivering + bild
"Jag älskar verkligen att fotografera och känner att jag kommit en bit på vägen. Men när de gäller olika inställningar vid olika ljusförhållanden känner jag inte riktigt att jag är med i matchen. Så därför skulle de vara jätte kul om man kunde vinna detta så man kanske kan lära sig mer om ljuset."



Regler:


Man får rösta en gång på ett bidrag, jag kollar IP-adresserna.
Röstningen pågår fram till 21/2 kl18.00


Update 21/2 kl. 21.00: Tävlingen är nu avslutad (sedan 18.00) och vinnaren är utsedd.
Övrigt: Tävlingar | |
#1 - - Linn:

Jag röstar på Caroline, blogg nr 1 :)

#2 - - Friday:

2.

#3 - - Smse:

Haha men hallå!! Bild 2 är ju en stulen bild! Det är ju en bild som brukar vara på datorbakrunder... Som alltså följer med datorn.. lol -.-



Röstar på Bild 3!

#4 - - Rebecka-Fotoblogg:

Gu så kul att min bild vart utvald:) Tack!Får man rösta på sig själv så gör jag de:)

#5 - - Anne:

Röstar på bild 3, Rebecka



Anne

#6 - - diana I foto & mammalivet:

Jag röstar på bild nr 2. Emelies bild!

#7 - - Tandem:

En röst på Emelie. Fint foto, både lugnt och dramatiskt. Kul med svart-vitt!

#8 - - Håkan:

3:an - Rebecka har, i motiveringen, helt klart för sig vad hon behöver kunna mer om men blicken för bilden verkar finnas



Tycker egentligen bättre om de andra bilderna, men i kombination med motivering, REBECKA

#9 - - Louise:

Jag röstar på Emelie. Bilden var verkligen superfin! :)

#10 - - veronica:

Röstar på bild 3.

#11 - - Linn:

röstar på nummer 2:'D

#12 - - Marcus:

Emelie vill jag rösta på, bilden är ju helt fantastisk!

#13 - - mikaela ~:

Jag röstar på tvåan :))

#14 - - Becca:

Röstar på nr 3

#15 - - Rebecka-Fotoblogg:

Hej du min kusin skrev detta till mig på facebook angående bild 2.



Sandra Engström Hade den som bakrund på min dator innan jag omformaterade den.. Såå det är med andra ord en bild som följt med hennes dator eller så! -.-

Igår kl. 07:45 ·



Kanske värt att kolla upp de? Jävligt trist om de är så för den bilden var sjukt fin

#16 - - Anonym:

Jag röstar på Rebecka nr 3

#17 - - Amanda:

Jag röstar på nr2! Jäklar var fin den bilden är!

#18 - - Smse:

Du såg min kommentar om att bild 2 är stulen va? Att det är en datorbakgrund..?

#19 - - Smse:

Jaha okej! :) Tänkte bara, för jag har haft precis samma bild som skrivbordsbakgrund länge. Sen omformaterade jag datorn så den är tyvärr inte kvar. Men det är en typisk dator bakgrund som många har :) Mvh Sandra

#20 - - Evelin:

Vart röstar man? xP

#21 - - Evelin:

Jag röstar på 2:an :)

#22 - - Em:

Nummer 3

#23 - - Fotograf Annie:

För er som läser alla kommentarer och ser "snacket" om en bildstöld så visade det sig att fallet inte var sådant. Utan bild nummer två är tagen av Emelie.



Ett förtydligande alltså.

#24 - - Evelin:

Vem van tävlingen!

#25 - - Fotograf Annie:

Svar till Evelin: Emelie vann tävlingen (läs mer: http://anniesfotografier.blogg.se/2010/february/vinnaren-ar.html)



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp