Vinnaren är...

Vinnaren i min fototävling blev Emelie som vann en inloggning till min fotokurs. Hon vann med 9 röster. Finalist nummer 3 fick 8 röster. Grattis till Emelie!

På tal om kursen, för att fira min 20-årsdag kommer jag ge alla bloggläsare 20% rabatt på kursen. Ni får då kursen för 196kr istället för 245kr. Rabattkoden kommer upp imorgon i ett annat inlägg så håll utkik, om ni är intresserade vill säga ;-)

Annars idag så har jag lyckats byta mitt singstarspel som var fel. Jag har ätit tårta och fått presenter, porslin i mängder och en verktygslåda (mamma och pappa vill nog bli av med mig) ;-)
Vardag: Blandat | |
#1 - - Emelie:

Nämen :D Vad kul! Tack så jättemycket!

#2 - - Linn:

Haha smart av dig!



Åh du lyckades? Vad sa dom da?

Grattis igen gumman

#3 - - Fotograf Annie:

Svar till Linn: De hade kvar sin lagerdiff, de skulle ha ett queen-singstar men hade två, då fick jag alltså det ena. Det var bekymmersamt ett tag men jag var snäll och förstående och det löste sig. :)

#4 - - Friday:

najs att bytet funkade! dumt att det var fel från början över huvud taget! :O

#5 - - Linn:

Hihi perfekt :D Man blir så förstående som kund när man själv jobbar i butik!

#6 - - H & S:

Gillar dina foton!

#7 - - c.:

vad fin blogg du har annie :)

kram



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp