Fruset

Lite fler bilder från promenaden

Foto: Natur | |
#1 - - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan:

Vackert!

#2 - - Annso:

Ville bara berömma dig för alla fina bilder du tagit. Ska också säga att jag surfar runt på en massa foto-bloggar och det är första gången jag hittar någon, förutom mig, som har en PENTAX kamera. Jag har dock en Pentax Kx. Har du någon bra sida där man kan köpa Pentax objektiv? Tycker det är svårt att hitta,

#3 - - Cecilia:

Vad fina bilder du tar :)

#4 - - Junitjej:

Så vackra bilder!



Svar: Bra att det är fler än jag som inte gillar boken "Dotter önskas". Varför är det så svårt att INTE avsluta boken, när man ändå inte gillar den? Det tar emot.

#5 - - Maria:

Vad kallt det ser ut på bilderna! Nästan så man börjar frysa bara av att titta på dem.

#6 - - Fotograf Annie:

Svar till Annso: Tack så jättemycket. Vad kul att du också har en Pentax, det är inte så vanligt :P Jag brukar köpa objektiv på cyberphoto, där finns det en del att välja på och de är jättebra och har bra service :)



Svar till Maria: Tack! Vad kul att känslan går igenom bilderna :)

#7 - - Friday:

shit! jättelikt det lilla träsket vid gamla ica viby-bron! :o

#8 - - Fotograf Annie:

Svar till Friday: Näjmen, vet du vad... Jag tror faktiskt att jag tog bilderna där, eller jag vet att jag tog bilderna där :P Det är fint där tycker jag :)



Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp