Skansen

Jag mötte upp Josefina utanför Gallerian vid 15.30 idag. Vi promenerade till Djurgården och var på Skansen. Hon prövade min gamla systemare och jag fotade med den nyare systemaren. Solen sken och det var jättehärligt väder, perfekt att inviga den nya kameraväskans första utflykt.

Vid 18-tiden gick vi från Skansen och vi tog Djurgårdsfärjan som gick 18.30 mot Slussen. Från Slussen gick vi längs med Västerlånggatan (stannade till och köpte mjukglass) till Centralen. Josefina åkte vidare och jag tog tåget hem. Hem kom jag klockan åtta. Satte mig ner i soffan och märkte hur trött jag var i fötterna. Jag älskar att vara ute och gå. Det är så härligt.

Flyttade mig nyss till datorn för att börja rensa bland de nästan 200 bilderna som blev till idag. Och de bilderna är bara min stora systemare. Jag har ingen aning om hur många bilder Josefina tog med min lilla systemare. :)

Fotnot.
Bilden togs förra året då jag utförde ett fotouppdrag på Skansen åt Kärcher
Läs mer om uppdraget här och se resultatet här
Vardag: Blandat | |


Hej!

Tack för att du tar dig tid att kommentera inlägget! :)

Upp